خريد گل جوز | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع خريد گل جوز | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


خريد گل جوز | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك   خريد عمده و جزئي



خريد گل جوز | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع خواص گل جوز-خريد جوز-خريد جوز پيپ-خريد جوز سيگار-جوز چيست-بسباسه-خواص گل جوز هندي-بسباسه هندي خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع خريد گل جوز را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.  

خريد گل جوز | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع خريد گل جوز در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد خواص گل جوز-خريد جوز-خريد جوز پيپ-خريد جوز سيگار-جوز چيست-بسباسه-خواص گل جوز هندي-بسباسه هندي با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از خريد گل جوز  را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

خريد گل جوز | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و خريد گل جوز و خواص گل جوز-خريد جوز-خريد جوز پيپ-خريد جوز سيگار-جوز چيست-بسباسه-خواص گل جوز هندي-بسباسه هندي كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber)  در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

 

خريد گل جوز | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

جوز درختي است هميشه سبز و دوپايه كه ارتفاع آن به ده متر مي رسد. اين درخت شباهت زيادي به درخت نارنج دارد. برگ ها ساده، بيضي نوك تيز، چرمي و موج دار هستند كه به صورت متناوب بر روي شاخه ها قرار مي گيرند، گل هاي گياه به صورت نر و ماده مي باشند كه گل هاي نر به شكل مجتمع سه يا چهارتايي روي ساقه شكفته مي شوند. گل هاي ماده پوششي دارند كه داراي يك مادگي با تخمدان تك خانه اي است و پس از لقاح به صورت ميوه اي  به بزرگي هلو در مي آيد. درون اين ميوه  دانه اي تخم مرغي به طول تا 3 سانتي متر و عرض تا 1/8 سانتي متر و وزني تا 10 گرم وجود دارد.

قسمت مورد استفاده گياهان دانه هاي آن است. اين درخت در تمام طول سال ميوه مي دهد. بهره برداري از درخت از سال هاي هفتم تا نهم شروع شده و بهترين بهره دهي آن پس از 20 سال مي باشد. وقتي ميوه ها كاملا مي رسند باز مي شوند و دانه هايي كه در پوشش خشك و توري مانند و قرمز قرار دارند ظاهر مي گردند. اين دانه ها پوسته اي سخت و شياردار و قهوه اي رنگ دارند. مغز آنها داراي سطحي ناهموار و چين خورده به رنگ تقريبا خاكستري، طعم تند و معطر و مطبوع است.

درخت جوز بومي جزاير باندا در ناحيه ملوكاس اندونزي و فرآورده هاي آن در بازار جهاني شامل پودر دانه، اسانس و كره دانه است. اين گياه در نواحي ديگر دنيا از جمله مالزي، جزاير قناري و جنوب هندوستان رويش دارد. جوزبويا در ايران وجود ندارد. ولي دانه هاي آن از قديم به عنوان طعم دهنده و معطر كننده به ايران وارد مي شده است.

بسباسه يا گل جوز در طبيعت گرم و خشك بوده و مهمترين خاصيت آن تقويت قواي جنسي و افزايش اسپرم سازي است. مصرف اين گياه انزال را به تاخير مي اندازد و در خانمها باعث تنظيم زمان تخمك گذاري مي شود. در ادامه به ديگر خواص گل جوز مي پردازيم.

مزاياي بسباسه يا گل جوز چيست؟ مقوي معده و كبد، رفع كننده بوي بد دهان ( مي توان آن را در دهان جويد)، كمك به محكم شدن لثه و كاهش عفونت هاي دهان ( مي بايست مقداري از آن را هر روز در دهان جويد)، ضد نفخ، كمك به سلامت ريه ها، كمك به هضم غذا، رفع سر درد و تقويت رحم.

خواص جوز هندي چيست ؟ جوز هندي تخم سخت درخت جوزبويا است كه آن را آرد مي كنند و براي مطبوع كردن مزه چاي و شير مورد استفاده قرار مي گيرد. وقتي كه با شير نوشيده شود، به عنوان يك داروي قوي براي قلب و مغز عمل مي كند و نيز براي كاهش ناتواني جنسي از آن استفاده مي شود. علاوه بر اينها جوز هندي براي درمان عدم كنترل ادرار، ضعف عمومي، اسهال، گاز و درد خفيف شكم و به همين طريق براي از دست دادن اشتها و اختلالات كبد و طحال موثر مي باشد.

جوز هندي آرام بخش است و خواب طبيعي را افزايش مي دهد؛ بنابراين براي رفع بي خوابي كمك خوبي است. البته در استفاده از جوز هندي به علت تاثير قوي آن بايد احتياط كرد و فقط افراد بالغ مي توانند هربار يك سر انگشت از آن را مصرف كنند. جوز هندي براي افراد واتايي و كافايي بسيار خوب است، ولي افراد با ساختمان بدني پيتا مي توانند از جوز هندي به اندازه هاي كمتر استفاده كنند.

شما عزيزان مي‌توانيد براي خريد گل جوز با كارشناسان ما در مجموعه سالم سازان آذر تماس بگيريد و يا از طريق سايت سالم سازان آذر اقدام به خريد كنيد.

خريد گل جوز | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات خواص گل جوز-خريد جوز-خريد جوز پيپ-خريد جوز سيگار-جوز چيست-بسباسه-خواص گل جوز هندي-بسباسه هندي مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 يا با استفاده از ايميل  info@salemsazanazar.com در ارتباط باشيد.

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 200 بازدید دیروز 335 بازدید کل 590813

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .